Sunday, November 21, 2010



There's so much way I got to go on.
I will not waste my time again.
I have to know you more, LORD.
This is what you want me to do, right?:)
Do lead me, God:)


GRACE is awakening! 
YEAHHH!!:D



~♫~♫~♫~♫~♫~~♫~♫~♫~~♫~♫~♫~~♫~♫~♫~~♫~♫~♫~~♫~♫~  


我将耶和华常摆在我面前 

他在我右边,我不至摇动

我的心欢喜,我的灵快乐

我的肉身要安然居住

我的心欢喜,我的灵快乐
 
我的肉身也要安然居住 

因为祢必不将我的灵魂撇在阴间

也不叫祢的圣者见朽坏

诗篇 16:8-11:)




No comments:

Post a Comment